خدایا دوستت دارم
خدای مهربان
نگارش در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, توسط دخترک

خدا بی تو هیچم

یاد خدا از هرچیزی بهتر است
÷
÷
÷
÷
÷
کسی که خدا رادارد . چیزی دیگر نمی خواهد
÷
÷
÷
÷
÷
÷
بدون خدا من هیچ و پوچم

عالی ترین احساس تجربه وحدت با ذات یگانه است .

 

خدایا

::: ما انسانها باید از خدا و قیامت بترسیم چون لحظه

ای است که دیگه یار و یاوری مثل خدا نداریم . دقت

کنید ، فکر کنید ، تمام بدنتان میلرزه وقتی فقط فکر

می کنید که خدا همرایتان ونیست بعد از مرگ :::

 

 

گفتم خدایا…….

گفتم : خدایا از همه دلگیرم گفت : حتی از من ؟

گفتم : خدایا دلم را ربودند گفت : پیش از من ؟

گفتم : خدایا چقدر دوری گفت : تو یا من ؟

گفتم : خدایا تنها ترینم گفت : پس من ؟

گفتم : خدایا کمک خواستم گفت : از غیر من ؟

گفتم : خدایا دوستت دارم گفت : بیش از من ؟

گفتم : خدایا اینقدر نگو من گفت : من توام ، تو من . . .

 


اگر تنها ترین تنهایان شوم
.
.
.
.
.
بازهم خدا است

 

 

خدایا , خطا از من است , میدانم

از من که سالهاست گفته ام
” ایاک نعبد ”
اما به دیگران دلسپرده ام

از من که سالهاست گفته ام
” ایاک نستعین ”
اما به دیگران تکیه کرده ام …

اما تو رهایم نکن … !!

 

 


الهی… با خاطری خسته، دلی به تو بسته، دست از غیر تو شسته، در انتظار رحمتت نشسته ام… میدهی، کریمی… نمیدهی، حکیمی… می خوانی، شاکرم… میرانی، صابرم…
الهی احوالم چنان است که می دانی و اعمالم چنین است که می بینی… نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز…
الهی، مشت خاکی را چه شاید و از او چه بر آید و با او چه باید…؟
دستم بگیر یا ارحم الراحمین..

 


خدایا عشقی به من بده که مرا بسازد همچون فرشتگان بهشت تو

خدایا یاری به من بده که در غمها و شادی ها در کنارم باشد و بتوانم در او نشانه هایی از عشق واقعی و ابدی یعنی تو را ببینم

خدایا تنها یک گوشه از صفای سرشت تو را میخواهم نه بیشتر

 

 


الهی… با خاطری خسته، دلی به تو بسته، دست از غیر تو شسته، در انتظار رحمتت نشسته ام… میدهی، کریمی… نمیدهی، حکیمی… می خوانی، شاکرم… میرانی، صابرم…
الهی احوالم چنان است که می دانی و اعمالم چنین است که می بینی… نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز…
الهی، مشت خاکی را چه شاید و از او چه بر آید و با او چه باید…؟
دستم بگیر یا ارحم الراحمین..

 


خدایا عشقی به من بده که مرا بسازد همچون فرشتگان بهشت تو

خدایا یاری به من بده که در غمها و شادی ها در کنارم باشد و بتوانم در او نشانه هایی از عشق واقعی و ابدی یعنی تو را ببینم

خدایا تنها یک گوشه از صفای سرشت تو را میخواهم نه بیشتر



تشكر كه آمدي باز هم بيايي

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: